Rejestracja na konferencję zostanie otwarta 12 lutego 2025 r.

Ceny udziału w konferencji

* Rejestracja z kodem rabatowym Dysocjacja2025 i wpłatą do 30 czerwca 2025: 400 zł

* Studenci i pracownicy UIK, w przypadku płatności do 30 czerwca 2025: 375 zł

* Rejestracja z wpłatą po 30 czerwca 2025: 500 zł 

Ostateczny termin rejestracji i wpłaty: 5 września 2025 r.

 

Rejestracja na konferencję

Aby zapisać się na konferencję należy założyć konto w serwisie E-psyche.eu i wypełnić formularz rejestracyjny. Płatności można dokonać poprzez zintegrowany system Tpay lub przelewem na konto E-syche.eu s.c., ul. Kościuszki 49/4, 40-048 Katowice, mBank 59 1140 2004 0000 3102 7802 4338. W tytule przelewu należy wpisać: Konferencja2025 [imię i nazwisko uczestnika]. W przypadku chęci rezygnacji z udziału, prosimy o wysłanie informacji o tym na adres firma@e-psyche.eu najpóźniej do 5 września 2025.

Fakturowanie

Osoby zgłaszające swój udział w konferecji są proszone o zaznaczenie w formularzu rejestracyjnym, czy chcą otrzymać fakturę na firmę lub osobę fizyczną. Prosimy o dokładne sprawdzenie, czy podany w formularzu numer NIP i pozostałe dane są poprawne. Faktura zaliczkowa, na podstawie której należy rozliczyć podatek VAT, zostanie wysłana do końca miesiąca w którym dokonana została wpłata. Po realizacji szkolenia zostanie wysłana faktura końcowa do faktury zaliczkowej, na podstawie której rozlicza się koszty. Faktury wysyłane są tylko w wersji elektronicznej z domeny ifirma.pl. Osoby, które w trakcie rejestracji nie zadeklarują chęci otrzymania faktury są rozliczane na podstawie ewidencji osób fizycznych. Zmiana decyzji i zgłoszenie przez te osoby chęci otrzymania faktury możliwe jest jedynie w okresie miesiąca rozliczeniowego, w którym dokonano wpłaty.